Ariana | Blogger | X X

piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014


Jak ten czas szybko leci! Jeszcze niedawno zakładałem tego bloga, nie marząc nawet, że uda mi się go poprowadzić tak długo. Wczoraj, dokładnie pierwszego stycznia "Recenzje optymisty" obchodziły swój pierwszy roczek! Mam tylko nadzieję, że Czytelników nadal będzie przybywać, statystyki pójdą w górę, a książek do czytania będzie wciąż więcej i więcej. Chciałbym Wam wszystkim życzyć pomyślności, sukcesów i spełnienia marzeń, które już od dłuższego czasu planujecie spełnić. Zapraszam również do przeczytania tego posta, w którym co nieco sypnę statystykami :)


W 2014 roku:


Weszliście na bloga: 69,500 razy! (Co daje około 200 wejść dziennie)
Skomentowaliście posty: 2051 razy. 
Zdobyłem: 171 obserwatorów. 10 współprac. 
Napisałem: 176 postów
Przeczytałem: około 170 książek! (Wow, jestem zszokowany)



Poznałem również masę sympatycznych ludzi, z którymi dzielę się pasją. Jest Was tak wiele, że ciężko wymienić każdego po kolei i podziękować za to, co robiliście dla mnie. Dzięki Wam dowiedziałem się, co robić, żeby pisać coraz lepsze recenzje i jak radzić sobie z problemami blogowymi. W życiu nie powiedziałbym, iż można znaleźć ich tak wiele. Dziękuję za porady i wszystko, co dla mnie zrobiliście! Jesteście niesamowici!

A teraz chciałbym Wam się pochwalić moimi łupami książkowymi. Jak na razie lista nie jesteś jakaś imponująca, ale kolekcja ciągle się powiększa. Na zdjęciach nie udało mi się złapać wszystkich książek, bo wiele z nich pożyczyłem innym, niektóre gdzieś się zagubiły, a jeszcze inne (na szczęście były to tylko dwie pozycje) uległy zalaniu w stanie tak krytycznym, że nie dało się rozróżnić żadnej z literek. Mimo to jestem zadowolony, że aż tyle książek trafiło pod moją opiekę! Czysta przyjemnością jest codzienne spoglądanie na nie. Macie podobnie? :) Prezentację zacznę od ukazania półki z ulubionymi książkami.























Czytana teraz książka :)


Mam nadzieję, że ten nowy 2015 rok będzie równie udany, jak jego poprzednik, bo z wyników, jakie udało mi się osiągnąć jestem zadowolony. Jeszcze raz chciałbym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze i mam nadzieję, że Wasze najskrytsze marzenia nareszcie się spełnią. A tak a propos pochwalę Wam się, jak prezentuje się u mnie kalendarz od Stefana Dardy :)





Wszelkiej pomyślności w Nowym 2015 roku! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...