Ariana | Blogger | X X

piątek, 19 grudnia 2014

"English matters" i "Deutsch aktuell"

Źródło

Wydawca: Colorful Media



Może wiecie, może nie, od dłuższego czasu, który aż tak długi nie jest, staram się nauczyć języka angielskiego i niemieckiego. Dotąd nauka szła dość żmudnie, ale kiedy odkryłem magazyny od Colorful Media wszystko się zmieniło. Chętnie czytam ciekawe artykuły, dzięki którym poznaje szereg nowych słów, zwrotów, a dodatkowo uczę się gramatyki. Coś czuję, że te czasopisma pozwolą mi wreszcie na władanie tymi dwoma językami.

Englisch Matters najbardziej zaciekawił mnie article, w którym nieco dokładniej poznajemy Benedicta Cumberbatcha - actor, który wcielił się w rolę outstanding detektywa. Tym wybitnym detektywem jest nie kto inny, jak sam Sherlock Holmes. Modern serial, przedstawiający Sherlocka Holmesa w czasie teraźniejszym stał się w ostatnim czasie bardzo popularny. W article możemy dowiedzieć się dużo new rzeczy o aktorze.

Oprócz tego artykułu znajdziemy jeszcze kilka innych ciekawych, które traktują o najróżniejszych kategoriach naszego życia. Od kultury po podróże i od języka do telefonowania po angielsku. Pomysłów i kategorii jest wiele, a każdy z artykułów jest bardzo ciekawy i bardzo szybko się go czyta. Sprzyja to nauce obcego języka bardziej niż jakieś nudne wkuwanie, czy sucha teoria. Dla osób chcących nauczyć się tego języka, "Englisch Matters" jest rozwiązaniem idealnym.

W dzisiejszym wpisie chciałbym również poruszyć kilka tematów, które tyczą się czasopisma "Deutsch aktuell". O ile język angielski jako tako znam i czytanie czasopisma w tym języku jest dość proste, tak czasopismo niemieckie sprawiło mi trochę trudności.Jakoś udało mi się wybrnąć, a co lepsze poznałem dużo nowych słów.

Najciekawszym artykułem okazał się ten o życiu Świętego Marcina. Postać tego świętego jest mi dość bliska, ale z żadnych źródeł nie dowiedziałem się tak wielu ciekawych rzeczy, jak w czasopiśmie niemieckim. Pewnie dlatego, że nigdy nie chciało mi się szukać tylu informacji, a Ewelina Grudzińska przybliżyła mi sylwetkę tego świętego.

Ciekawe rzeczy dzieją się również w dziale "Kuchnia". Sławomir Krajka serwuje nam ciekawy artykuł. Następnie sami możemy upiec sobie drożdżowe bułeczki. Przepis sprawdzony przez moją mamę, która bez problemu odczytała przepis (tak to bywa z tymi germanistkami :)) i mogę każdemu z ręką na sercu go polecić. Bułeczki są proste w wykonaniu, a smakują niesamowicie.

Jeżeli szukacie jakiegoś ciekawego sposobu na naukę języka angielskiego lub niemieckiego, śmiało sięgajcie po te czasopisma. W sposób ciekawy poznacie nowe słówka i gramatykę, a po trwałym stosowaniu tej metody, będziecie potrafili porozumieć się w obcym języku. Polecam!




Dziękuje Wydawnictwu Colorful Media za umożliwienie przeczytania czasopism.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...