Ariana | Blogger | X X

środa, 30 kwietnia 2014

Podsumowanie kwietnia

Wchodzę w maj z wielkim uśmiechem na twarzy! Czemu? Mój blog w ciągu czterech miesięcy zdążył dobić 10 000 wyświetleń! Dziękuję za to, że jesteście i za to, że czytacie te moje głupoty. W dodatku wczoraj dostałem maila od Wydawnictwa Zysk i S-ka ze zgodą na próbną współpracę recenzencką! Żyć nie umierać. No a teraz krótkie podsumowanie ;)




Przeczytane:
Zamknięta prawda - Bartłomiej Basiura  [RECENZJA]
Martwy punkt - Louise Penny  [RECENZJA]
Ogniste skrzydła - Karolina Wojtaszek  [RECENZJA]
Motylek - Katarzyna Puzyńska  [RECENZJA]
Przegląd Końca Świata: Feed - Mira Grant [RECENZJA]
Trzy litery - Przemysław Paruszewski  [RECENZJA]
Żywe Trupy. Upadek Gubernatora, cz. 1 - R. Kirkman J. Bonansinga [RECENZJA]
Dziennik Edwarda Chomika - Miriam Ezra, Elia Ezra  [RECENZJA]
Bestia - Piotr Rozmus  [RECENZJA]
Przewodnik po zjawiskach paranormalnych - Brian Haughton  [RECENZJA]
W jednej walizce. Polska arystokracja na emigracji w Kanadzie - Beata Gołembiowska


Przybyło mi:
13 obserwatorów
10 recenzji
12 postów
3169 wyświetleń
3462 przeczytanych stron
115 przeczytanych stron na dzień

Najlepsza przeczytana książka:
Tym razem jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. W kwietniu przeczytałem dwa genialne debiuty i jedną świetną książkę polskich autorów. A więc co robić? 
Ogłaszam, że najlepsze książki jakie przeczytałem to:

♥  Motylek - Katarzyna Puzyńska
Zamknięta prawda - Bartłomiej Basiura
Bestia - Piotr Rozmus

Najgorsza przeczytana książka:
,,Ogniste skrzydła" - Karolina Wojtaszek



Tak więc na tym kończę moje małe podsumowanie. Mam nadzieję, że maj będzie tak samo udanym miesiącem jak kwiecień ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...