Ariana | Blogger | X X

środa, 11 lutego 2015

English Matters i Deutsch Aktuell


Wydawca: Colorful Media



Dzisiaj przyjrzymy się jubileuszowemu, bo już 50 wydaniu English Matters na styczeń i luty, a także dowiemy się, co ciekawego można przeczytać w już 68 numerze Deutsch Aktuell. Zarówno w języku angielskim, jak i niemieckim moja znajomość powiększyła się. Oczywiście nauki przede mną jeszcze dużo, a postępy są niewielkie, ale zawsze jest to dla mnie powód do chluby.

Najciekawszym artykułem w angielskojęzycznym czasopiśmie okazał się ten o królewskiej przyszłości. Porusza on ciekawy i jakże aktualne tematy życia rodziny królewskiej. Mamy okazje bliżej przyjrzeć się William, Kate i ich ukochanemu synkowi George'owi. Dzięki temu ciekawemu tekstu poznałem mnóstwo nowych i przydatnych słów, co było motywacją do czytania kolejnych tekstów.

Na uznanie zasługuje również artykuł Making Learnig Easier. Tutaj również udało poznać mi się trochę nowych słów, utrwalić gramatykę, ale dowiedziałem się również, co robić, by moje uczenie się stało się łatwiejsze i efektywniejsze. Temat atrakcyjny, a jego wykonanie jak najbardziej godne pochwały. Jeżeli chcecie posiąść te wiedzę, czytajcie czasopismo, naprawdę warto.

Jako że jestem podirytowany ogarniającym wszystkich czytelników (głównie czytelniczek) podnieceniem dotyczącym premiery ekranizacji "50 twarzy Greya" miałem ochotę ominąć szerokim łukiem artykuł poświęcony temu tematowi. Chcąc nie chcąc jakimś cudem zawędrowałem na tę stronę i... przepadłem. Zainteresował mnie on swoim bogatym słownictwem i po prostu sposobem napisania. Czytałem mimowolnie. Mimo to, nadal irytuje mnie ten film, ale artykuł napisany był dobrze.

English Matters wydanie 50 jest zdecydowanie lepsze od poprzedzającego go numeru (choć i tamten był ciekawy) dzięki nowym, ciekawym artykułom poruszającym interesujące i świeże tematy. W środku znajdziemy również plakat dotyczący strukturę gramatyczną Phrasal verbs, dzięki któremu zrozumienie tych czasowników będzie dla nas o wiele łatwiejsze. Polecam poznanie tego czasopisma!

A co ciekawego znajdziemy w wydaniu 68 Deutsch Aktuell? Nowości na niemieckim rynku książkowym i filmowym, o zwyczaju obcinania krawatu i wielu innych ciekawych tematach. A wszystko to oprawione w barwne i przyciągające oko fotografie. Grzechem byłoby nie spróbować!

Działem, któremu najbardziej poświęciłem swoją uwagę jest Gospodarka. Dlaczego? Ponieważ mamy w nim styczność z ciekawym artykułem na temat niemieckich firmach produkujących słodycze na cały świat. Tak, to był właśnie mój ulubiony temat również dzięki wielu nowym słówkom i po prostu poruszeniu ciekawego tematu.

Godnym opisania jest również temat podróży. Dzięki barwnym opisom i licznym fotografiom odkrywamy najpiękniejsze zakamarki tego cudownego miasta. Jeżeli chcecie udać się w niezapomnianą podróż po Hamburgu, sięgajcie po to czasopismo. To byłoby już na tyle. Mam nadzieję, że zachęciłem Wad do przeczytania tego wydania. Gorąco zachęcam!



Dziękuję Wydawnictwu Colofrul Media za udostępnienie tych czasopism.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...