Ariana | Blogger | X X

sobota, 28 czerwca 2014

Stosik majowy i czerwcowy #5/#6







Cześć wam!
Już dzień po wakacjach, a ja nadal nie mogę uwierzyć, że to już się zaczęło. W końcu tyle wolnego czasu do czytania. Może i mi uda się co nieco naskrobać? :) Maj i czerwiec były miesiącami owocnymi we współprace, a co za tym idzie, w nowe książki. A oto i one :)




Środeczek :)



Piotr Kowalski Wyeliminować! Czyli powieść o Tobie - Egz. recenzencki od wydawnictwa Novae res. Niestety, książki nie wspominam dobrze, chociaż pomysł autora był bardzo dobry.

Mariusz Czubaj Martwe popołudnie - Egz. recenzencki od wydawnictwa Albatros dzięki portalowi literatura.juventum.

Adam Skwierczyński Mesjasz - Egz. recenzencki od wydawnictwa Novae res. Niestety ta książka również nie przypadła mi do gustu. Niczym Paulo Coelho, który myśl, że jego mądrości są fajne xD (Tak wiem, że jestem wredny)

Joe Hill NOS4A2 (czyt. Nosferato) -  Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros, dzięki portalowi literatura.juventum. 

Rafał Tomczak Dotyk przeznaczenia. Tom 1 - Egzemplarz recenzencki od Novae res. Chociaż nie przepadam za fantastyką, to ta książka sprawiła, że zacznę sięgać po inne książki z tego gatunku.


Prawa strona ;)


Adam Szymański Zapomniany bohater... - Egz. recenzencki od wydawnictwa Novae res. Bardzo ciekawa biografia, która potrafi wciągnąć niczym film akcji.


Jarosław Jakubowski Oczy pełne strachu - Egz. recenzencki od wydawnictwa Zysk i S-ka. Książka przyszła wczoraj, a ja już nie mogę doczekać się jej lektury. Zapowiada się naprawdę ciekawie.

Ewa Seno Tatuaż z lilią - Egz. recenzencki od wydawnictwa Feeria. Powieść przyszła wczoraj i bylem jej tak ciekawy, że czytanie skończyłem dzisiaj dziesięć minut po północy. Było warto, bo książka rewelacyjna.

Peter Hoeg Smilla w labiryntach śniegu - Egz. recenzencki od wydawnictwa Zysk i S-ka.

Arne Dahl Wody wielkie - Egz. recenzencki od Księgarni Matras. Bardzo nudny kryminał. Ostrzegam przed czytaniem!

Piotr Rozmus Bestia - Egz. recenzencki od wydawnictwa Videograf. Moja nowa miłość książkowa. Pozycja posiada w sobie tyle brutalności i jest tak ciekawie skonstruowana, że nie sposób jej nie polubić.

Piotr Kulpa Pan na Wisiołach. Mroczne siedlisko - Egz. recenzencki od wydawnictwa Videograf. Przerażająca okładka mnie zachwyca. W ogóle wszystkie książki od tego wydawcy są ciekawe i godne uwagi.



Robert Masello Krzyż Romanowów - Egz. recenzencki od wydawnictwa Feeria. 



Lewa strona ;)

Emily Bronte Wichrowe wzgórza - Egz. recenzencki od wydawnictwa MG.

Douglas Corleone Lepszy byłby martwy - Egz. recenzencki od wydawnictwa Feeria.

Ellery Queen Przeklęte miasto - Egz. recenzencki od wydawnictwa Zysk i S-ka.

Rafael Estrada Co mówią umarli - Egz. recenzencki od wydawnictwa Muza. Pierwsza książka w ramach tejże współpracy.

Lousie Penny Zabójczy spokój - Egz. recenzencki od wydawnictwa Feeria. Kontynuacja serii o Inspektorze Gamache, która niestety nie będzie już dalej tłumaczona na nasz język.

Anne Holt  W cieniu zdarzeń - Egz. recenzencki od wydawnictwa Prószyńskiego i S-ka, dzięki portalowi literatura.juventum.

Sarah Lotz Troje - Egz. recenznecki od wydawnictwa Akurat.

Michael Katz Krefeld Wykolejony - Wygrana w konkursie u Lubię czytać.

Neymar o sobie. Rozmowa ojca z synem. - Egz. recenznecki od wydawnictwa Feeria. Przeczytałem tylko kawałek ale wiem, że to będzie coś ciekawego. Może nawet pojawi się recenzja. 






Tak prezentują się moje zdobycze. Macie coś z tego stosiku? ;) I muszę wam się jeszcze pochwalić pewną rzeczą. Pewnie niektórzy z was wiedza, ze moja polonistka jest szalona (pozytywnie) i dzięki temu, że zostałem laureatem konkursu kuratoryjnego z języka polskiego sprawiła mi bardzo miły prezent. Otóż dostałem dwa bony o wartości 100 zł do Empika! <3 Taką polonistkę to ja mogę mieć. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...