Ariana | Blogger | X X

poniedziałek, 31 marca 2014

Podsumowanie marca

Ach, ten marzec to jednak mi poprawiał cały czas humor. Słońce, słońce i jeszcze raz słońce! W końcu poczułem, że przyszła wiosna. I blog też poprawiał mi humor. Jak na razie marzec jest dla mnie najszczęśliwszym miesiącem tego roku. :)




Przeczytane:
Wołanie kukułki - Robert Galbraith [RECENZJA]
Wyspy Legerdy. Żelazny Łuk - Kamil Kasprzak [RECENZJA]
I nie było już nikogo - Agata Christie [RECENZJA]
Samotny dom - Agata Christie [RECENZJA]
Kroniki Ciemności. Łowca demonów - Agnieszka Michalska [RECENZJA]
Miasto Nieśmiertelnych - Sonia Wiśniewska [RECENZJA]
Niektóre rzeczy są wieczne - Blogerka Weronika [RECENZJA]


Przybyło mi:
11 obserwatorów
8 recenzji
10 postów 
2832 wyświetleń
1561 przeczytanych stron
50 przeczytanych stron na dzień


Najlepsza przeczytana książka:
,,I nie było już nikogo'' Agata Christie


Najgorsza przeczytana książka:
,,Wyspy Legerdy. Żelazny Łuk'' Kamil Kasprzak

A na koniec zostawiłem sobie najlepsze informację, którymi chciałbym się z wami podzielić. Mianowicie w marcu udało mi się nawiązać cztery współprace recenzenckie (c:). A oto z kim:

Wydawnictwo Novae res.


Wydawnictwo Feeria.


Wydawnictwo Videograf. 


 Portal literatura.juventum.pl



 Tak więc łatwo wywnioskować, że marzec był dla mnie bardzo udanym miesiącem. Mam nadzieję, iż w kwietniu będzie jeszcze lepiej i wreszcie wybije magiczna liczba 10 000 wyświetleń ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...